מעבר משרד הוא מהלך מרגש ומסמל צמיחה ושגשוג מחד, אך גם תהליך שיכול להיות מלחיץ ומסובך מאוד מאידך. מאחר ומשרד הינו מקום המכיל כמות גדולה יחסית של אנשים, ולכל אחד מהם יש את החפצים, הציוד ולוח הזמנים שלו, עלולות לצוץ בעיות תיאום שישפיעו על המעבר משמעותית, ואף יפגעו בשגרת העבודה של המשרד. אז איך תבצעו העברת משרד יעילה אשר תחסוך זמן, הוצאות ומשאבים עבור מנהלי ועובדי המשרד ולא תפגע בזמן הפנוי ובשגרת העבודה שלכם?
המומחים של "אבי הובלות" הכינו לכם את המדריך המושלם להובלת משרד:
- התחילו לתכנן את מעבר המשרד לכל הפחות חודש לפני המעבר. אם המשרד גדול משמעותית, יש צורך בתכנון מקיף והרבה יותר מוקדם.
- שתפו את כל העובדים בתהליך התכנון. בנו תוכנית מראש בה כל עובד, מחלקה או צוות יתאימו את זמני העבודה, המשימות והיעדים שלהם לזמני ומשימות המעבר. תכנון מראש ימנע בזבוז זמן מיותר.
- תאמו מספיק זמן מראש הובלה עם חברת הובלה אשר מיומנת ומנוסה בהובלת משרדים.
ישנם הבדלים בלתי רגילים בין הובלת דירה לבין הובלת משרד, וחשוב שהחברה אותה תבחרו תדע להתמודד במקצועיות רבה עם ההובלה. - הכינו רשימת ציוד ומלאי מסודרת – הרשימה הזו תשמש אתכם הן למעקב בזמן האריזה, הפירוק והסידור, והן בכדי לקבוע הצעת מחיר מדויקת מול חברת ההובלות ולאפשר להם להתכונן כראוי לאתגרים שעלול לצוץ בזמן ההובלה.
- אריזה- לרוב, משרדים גדולים משתמשים בשירות חיצוני של אריזה בכדי לחסוך זמן יקר ופגיעה ברצף העבודה והמשימות של העובדים. במידה ותבחרו לבצע אריזה בעצמכם – הקפידו לחלק את מטלת האריזה בין ראשי הצוות, או מנו נציג שיהיה אחראי על שיטת אריזה סדורה וקבועה עבור כלל הציוד. אל תשכחו לסמן, לתייג ולשייך כל פריט לעובד הרלוונטי- הדבר יקל עליכם משמעותית בעת פריקת הציוד וסידור המשרד החדש.
מעוניינים לבצע הובלת משרד בטוחה ויעילה?
נשמח להתאים את חברת ההובלות המקצועית ביותר שתספק מענה מקיף לצרכיכם.