050-7733388

Path 16
Group 110

מעבר דירה במרכז – ככה זה עובד

קבל הצעה עכשיו​

עוברים דירה באזור תל אביב והמרכז? אבי הובלות זו הכתובת שלכם. איתנו תוכלו לעבור דירה במחירים ללא תחרות ושירות משלים ומושלם בכל אזור המרכז.

חומרי אריזה וקרטונים, הובלות קטנות, הובלות דירה, הובלות משרדים, הובלות מנוף ועוד מגוון שירותים שיבטיחו שיום המעבר יעבור בצורה חלקה ככל האפשר!

מעבר דירה במרכז הוא בדרך כלל אירוע טראומטי – המוביל תמיד מאחר (יש פעמים שהוא בכלל לא מגיע, כי הוא העדיף לקחת עוד הובלה יקרה יותר אבל "שכח" להודיע ​​לכם וינסה להציע לדחות את ההובלה לשעות מאוחרות יותר וכו').

ביום האחרון התגלה שאין מספיק ארגזים לאריזה, שהחדר של הילד רחוק מלהיות ארוז, הספק מגלה פתאום שיש לכם הרבה יותר ארגזים ממה שהסכמתם עליו, ודרוש מחיר נוסף ממש באמצע ההעברה, או שהוא מעניק את ההעברה באמצעות מנוף, מה שמייקר את ההעברה במאות שקלים.

איך לעבור את יום מעבר הדירה באזור המרכז לא צלקות?

בחרו מוביל אמין ולא ברגע האחרון: סגרו מוביל שבועות לפני יום הובלת הדירה.

יש תקופות כמו חודשי הקיץ, בהן ממהרים לעבור דירות (משפחות עם ילדים מעדיפות לעבור לבית הספר / הגן החדש בקיץ לפני תחילת הלימודים) וקשה למצוא מובילים פנויים ברגע האחרון.

בתחילת החודש ובסוף החודש המחירים גבוהים יותר, מכיוון שמדובר בזמנים המועדפים על עוברי דירות.

תקופת המעבר טומנת בחובה אתגרים רבים ומלווה בלחץ רב, שיאו של כל מעבר דירה הוא יום המעבר עצמו.

לכן עליכם לוודא שמלווים אתכם לאורך כל היום חברת הובלות אמינה ומקצועית שתעמוד בהתחייבויותיה ותהפוך את המעבר לקל, נוח ופשוט ככל האפשר.

חברת אבי הובלות הוקמה בדיוק למטרה זו: כדי להפוך את יום המעבר לחסכוני וקל ככל האפשר עם חברת הובלות אמינה ומקצועית במחיר המשתלם ביותר.

מציאת חברת הובלות היא אחד האתגרים הגדולים ביותר של מעבר דירה וכולם שואפים להשיג את התמורה המשתלמת עבור ההשקעה ולהרגיש שהחפצים והציוד שנצברו לאורך השנים נמצאים בידיים הטובות ביותר.

אבי הובלות מאגדת את אנשי המקצוע, השירות והציוד הטובים ביותר בתחום, בהתחייבות להצעת המחיר המשתלמת ביותר, הצעות המחיר ניתנות בשקיפות מרבית ודואגת לכך שהחפצים יעברו
לדירה החדשה בידיים טובות ובמחיר הוגן.

יש לכם שאלות בנוגע להובלות?

צלצלו 050-7733388

שתף עכשיו

אולי יעניין אותך גם...

!אותה הובלה בפחות כסף

התחילו לחסוך בתוך 3 דקות

    קבל/י הצעה מחייבת תוך 15 דקות

    דילוג לתוכן