050-7733388

Path 16
Group 110

הובלה עם מנוף

קבל הצעה עכשיו​

כאשר אנו עומדים בפני מעבר דירה בעודנו מחזיקים בביתנו רהיטים ומוצרי חשמל כבדים, גדולים ומסיביים במיוחד כמו מערכת ישיבה כבדה, מיטה, ארון, מקרר ואחרים, אשר לא ניתנים לפירוק וחייבים לעבור בצורה שהם בנויים בדירה הנוכחית אל הדירה החדשה, עלינו לקחת בחשבון ששירותי הובלה רגילים לא בהכרח יוכלו להתמודד עם העברת רהיטים אלו. במקרים רבים רהיטים המתאפיינים במימדים ומשקלים גדולים במיוחד דורשים הובלה בעזרת מנוף, וזאת מכמה סיבות:

  1. הרהיטים לא נכנסים דרך דלתות הכניסה, החדרים או המעליות בבית או בבניין ולא ניתן לפרקם כדי להתאימם כך שיכולו לעבור בדלתות, אלא אך ורק דרך החלונות, הגג או המרפסת.
  2. איסור על שימוש במעלית הבניין להובלת רהיטים כבדים במיוחד.
  3. סיכון גדול יותר לפגיעה ונזק משמעותי ויקר לרהיטים עקב הובלה ידנית במדרגות או במעלית.

עוברים דירה ומחזיקים רהיטים שעלולים לדרוש הובלה עם מנוף בנוסף להובלה הרגילה?

חשוב שתדעו:

  • הובלה עם מנוף אינה שירות סטנדרטי אשר מספקת כל חברת הובלות, ולכן חשוב לוודא שהחברה מחזיקה במנוף אן מסוגלת לספק שירותי הובלה עם מנוף דרך חברה חיצונית בתיאום ושיתוף פעולה מלאים.
  • מחיר שירותי הובלה עם מנוף נקבע לרוב על פי גובה הקומה בה נמצאת הדירה, כאשר ככל שהקומה גבוהה יותר, כך יעלה יותר מחיר שעת העבודה עם המנוף.
  • חשוב לוודא כי החברה המספקת שירותי הבולה עם מנוף מחזיקה בשירותי ביטוח תכולה המכסים נזקים לרהיטים, וביטוח המכסה נזקי פגיעות בסביבת העבודה.
  • הובלה עם מנוף בדרך כלל אורכת זמן קצר משמעותי מהובלה רגילה. אם אתם מחפשים דרך לחסוך בזמן, שימוש במנוף היא דרך נוספת לעשות זאת.

לקראת מעבר דירה המכילה רהיטים הדורשים הובלה מיוחדת? נשמח לסייע לכם לאתר מבין עשרות חברות באתר את החברה המספקת את שירותי הובלה עם מנוף המתאימה ביותר עבורכם.

לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר>>

דילוג לתוכן