050-7733388

Path 16
Group 110

מה הם שירותי הובלת דירה משלימים ושירותי אריזה?

קבל הצעה עכשיו​

מה נכלל תחת שירותי הובלת דירה משלימים ושירותי אריזה?

בעת הזמנת שירותי הובלת דירה, אנשים רבים תוהים מה הם השירותים הנלווים שהם יכולים להזדקק להם.
מה צריך לתכנן מראש? מה כלול במחיר, ומה דורש תשלום נוסף?
במאמר הבא תגלו את כל השירותים הנחוצים בעת מעבר דירה.

1. אחסון חפצים

במידה ופינוי הדירה מתרחש בטרם המעבר לדירה החדשה, ייתכן שתזדקקו לשירותי אחסון חפצים וריהוט. שירות זה ניתן בתוספת תשלום על זמן האחסנה, ויאפשר לכם לחפש דירה חדשה בראש שקט. ניתן להיעזר בשירותי אחסון חפצים הן לתקופה ארוכה והן לתקופה קצרה ותחומה בזמן.

השירות רלוונטי גם במקרים של הובלות סטודנטים, עזיבות לחו"ל לתקופה ארוכה, גירושים, ולשאר מקרים בהם אנשים עוברים לדירה קטנה יותר מדירתם הקודמת וזקוקים למקום לאחסן בו את כל הריהוט שלא נכנס לחדר הנוכחי שהם משכירים.

2. אריזה ופריקה

במידה ואינכם יכולים לארוז את כל חפצי הבית מכל סיבה שהיא (זמן, יכולת פיזית ועוד), שירותי אריזה ופריקה יקלו עליכם מאוד. במסגרת השירות הזה יארזו עבורכם את כל חפצי הבית, יעמיסו אותם באופן מרוכז למשאית הובלת דירה, ויסדרו אותם במקומם הראוי בדירה החדשה שתעברו אליה – בצורה מסודרת ולפי האופן בו אתם מעדיפים להשתמש בחפצי הבית. בחרו בחברה שמציעה שירותי הובלת דירה עם אריזה ופריקה, ותוכלו לבצע את המעבר בראש שקט ועם מינימום התעסקות מצידכם.

3. הובלה עם מנוף

קיימות דירות שלא ניתן לבצע אליהן הובלה רגילה של ריהוט כבד, וקיימים רהיטים גדולים מהרגיל, שאינם נכנסים במפתן הבית. לצורך זה תזדקקו לשירותי הובלה עם מנוף, שיעבירו בבטיחות ובקלות את הרהיטים הגדולים, כלי הנגינה הכבדים (דוגמה נפוצה לכך היא הובלת פסנתרים), וכל פריט שלא ניתן לסחוב בצורה קונבנציונלית במעלה המדרגות.

באבי הובלות תזכו לקבל שירותי הובלת דירה משלימים ושירותי אריזה

אנחנו באבי הובלות מבינים את צרכי הלקוח ומספקים קשת רחבה של שירותי הובלת דירה משלימים. דוגמת שירותי אריזה ופריקה של חפצים, שירותי אחסון חפצים וריהוט, ושירותי הובלת מנוף. השירותים האלו נועדו כדי להקל לכם את החיים, וכולם מבוצעים במקצועיות הרבה ביותר. אל תהססו לשאול לגבי שירותים נלווים נוספים. אנחנו נשמח לספק לכם כל מה שנדרש להובלה נוחה ומהירה של תכולת ביתכם. נתראה בבית החדש!

להזמנת שירותי הובלת דירה ואריזה, חייגו 050-7733388

עבור הרבה מאוד אנשים מעבר דירה הינו תהליך ארוך, מורכב, הגוזל המון שעות ואנרגיה, ומשבש מאוד את שגרת חייהם הצפופה והעמוסה גם כך. כך יוצא שלצד השמחה וההתרגשות הרבה המלווה את המעבר, מצטברת רשימה ארוכה של מטלות שאמורות להתבצע תחת לוח זמנים קצר: אריזה, תיאום הובלה, הכנת הדירה לכניסה, ביצוע ההובלה בפועל וכמובן פריקת וסידור תכולת ההובלה. במטרה לחסוך זמן ולספק מענה יעיל ומקיף יותר ללקוחות, חברות הובלה רבות מספקות שירותי הובלה עם אריזה, אשר במסגרתם הם מסייעים לכם לנהל את תהליך ההובלה ביעילות מירבית, מאמץ מינימלי וחיסכון אדיר בזמן.

שירותי הובלה עם אריזה כוללים סידור תכולת ביתכם בארגזים בצורה הפרקטית ביותר, אשר יקלו משמעותית על סידורם בבית החדש לאחר סיום ההובלה, בליווי הובלה בטוחה, מסודרת ואמינה. במסגרת השירות תוכלו ליהנות מצוות אורזים ממוקד ומנוסה, ארגזים חדשים, חזקים ומתאימים, התאמה מושלמת לחפצים אותם הם מיועדים להכיל – שתוכלו לרכוש במרוכז וללא חיפושים מיותרים, שירות אריזה לאחר מיון קפדני וסידור נוח, וכל זאת במספר שעות בודדות וללא מאמץ מצדכם. בסיום שלב האריזה, צוות המובילים ישנע את הרהיטים, החפצים והארגזים אל מעונכם החדש, תוך שמירה על בטיחות מירבית ותהליך מעבר ללא נזקים מיותרים.

למה זה כדאי?

  • ספק אחד לתהליך המעבר המורכב, החוסך תיאומי זמנים מול שני גופים שונים.
  • קרטונים חדשים, חזקים ובגדלים אופטימליים ללא צורך בחיפושים מיותרים.
  • חיסכון אדיר בזמן האריזה, אשר לרוב לוקח ימים ושבועות שלמים, לעומת שעות בודדות בלבד עבור צוות מנוסה.
  • אריזה נוחה, ממוקדת ויעילה המבטיחה סידור מהיר ומעבר קליל הרבה יותר.
  • משתלם – לא מפסידים ימי עבודה או זמן פנאי יקר בכדי לארוז את תכולת הבית.

מחפשים את החברה הטובה ביותר לשירותי הובלה עם אריזה?

לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד>>

אריזת בתים למעבר דירה

הגעתם לנקודה שבה אתם צריכים לעבור דירה כי הדירה הנוכחית שלכם קצת קטנה? אם כך, ועוד הרבה לפני שתתחילו לחפש חברת הובלות, כדאי שתדעו: אריזת הבית היא חלק בלתי נפרד מכל העניין. פעמים רבות אנשים מזמינים שירותי הובלה ומתפלאים לגלות שהחפצים לא הגיעו בשלמותם ליעד. חשוב להבין: אריזת בתים למעבר דירה זה שירות חשוב מאוד שהיום כבר לא כדאי לוותר עליו. כאשר אנשי המקצוע שבאמת יודעים איך לארוז מגיעים, עוזרים לכם ואורזים עבורכם את כל הציוד, זה לא מפתיע שבסופו של דבר הכול מגיע בשלום לבית החדש. לכן, אם אתם יכולים לדבר כבר עכשיו עם המומחים של חברת אבי הובלות ולקבל מהם שירות כזה, מובן שלא כדאי יהיה לוותר על כך.

היתרונות של שירותי אריזת בתים למעבר דירה

אפשר להבין אתכם אם יש לכם התלבטות לגבי האפשרות של הזמנת שירותי אריזת בתים למעבר דירה. הרי כמו כל עוד שירות אחר שתזמינו, גם על השירות הזה תשלמו עוד כסף. יחד עם זאת, בהזמנת השירות הזה, אתם תגלו שתיהנו גם מכמה יתרונות בולטים, כמו למשל:

 

  • חיסכון של זמן – לארוז לבד לוקח בדרך כלל הרבה יותר זמן
  • מקצועיות – אריזה מקצועית היא אריזה טובה יותר
  • הנאה – במקום לסבול כשאתם אורזים לבד, תנו למומחים לעשות זאת עבורכם

 

מעבר הדירה שלכם לא חייב להיות מורכב, קשה או מקור למתחים כפי שקרה עד היום בכל פעם כשעברתם דירה. לכן, אם הטוב הזה כבר זמין עבורכם, מובן שכדאי יהיה ליהנות ממנו.

איזה חברות מציעות שירותי אריזה והובלה?

ככל שהביקוש עולה, אנחנו רואים שיש גם יותר ויותר חברות שמבצעות את השילוב בין אריזה ובין הובלה. עם זאת, לא כל חברה יכולה לארוז את חפצי הבית שלכם בצורה מספיק מהירה ומקצועית. לכן כדאי לבדוק, כבר כאשר אתם מדברים עם המובילים שלכם בפעם הראשונה, האם הם מציעים גם שירותי אריזת בתים למעבר דירה. כך תגלו שבחברת אבי הובלות תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה תחת קורת גג אחת, ועוד במחיר נהדר. רוצים לקבל עוד פרטים? אל תהססו והתקשרו למספר: 1-700-077-076.

 

אריזת בתים

ירשתם בית גדול מההורים שלכם ואחרי דילמות רבות החלטתם שאתם רוצים לעבור לגור בו? אם כך, אין ספק שאתם רוצים לעשות את המעבר בצורה חלקה ובלי יותר מידי בעיות. לכן חשוב שתדעו: הכול מתחיל בשאלה איך אתם מתכוונים לארוז את החפצים שלכם. למעשה, אריזת בתים היא עניין קריטי שצריך לתת עליו את הדעת. אם לא תארזו נכון את החפצים, עלול מאוד להיות שהם לא יגיעו בשלמותם ליעד שלהם. לעומת זאת, אם תיתנו למומחים לארוז עבורכם הכול, אתם תראו שזה גם ייקח הרבה פחות זמן ממה שאתם חושבים. מתלבטים במי לבחור ומי יוכל לבצע עבורכם עבודות אריזה מקצועיות לכל החפצים שיש לכם? הכירו את המומחים שעובדים בחברת אבי הובלות, כי כאן הציוד שלכם בידיים טובות.

למה אריזת בתים זה שירות שלא כדאי לוותר עליו?

אריזת בתים זה שירות שאומנם לא היה קיים בעבר, אך היום זה משהו שלא כדאי לוותר עליו. מדובר על שירות נהדר שיכול לחסוך לכם זמן יקר. בנוסף, הרבה פעמים בגלל חוסר ידיעה, אנשים אורזים את החפצים שלכם בצורה שלא מספיק מגנה עליהם. כך קורה שכלי זכוכית נשברים תוך כדי המעבר, וכמובן שזה מצב שכולנו נרצה להימנע ממנו. לכן, אם תוכלו להפקיד את משימת אריזת החפצים והציוד שלכם בידי מי שחי ונושם את התחום הזה, אתם תראו שלא תצטערו על כך. אריזת בתים מקצועית יכולה להפוך את המעבר כולו לפשוט יותר ולכן ברור מדוע היום עוד ועוד אנשים בוחרים בכך.

כמה תשלמו על שירותי אריזה?

לא קל לענות על השאלה הזאת. זה תלוי ממי אתם מזמינים שירותי אריזת בתים ובאיזו עונה בשנה אתם רוצים לבצע את המעבר עצמו. מה שבטוח זה שבעידן התחרותי שבו אנחנו חיים, כבר אין סיבה לשלם מחירים מופקעים עבור שירותי אריזה והובלה. למעשה, זו עוד סיבה שבגללה כדאי שתתקשרו למספר: 1-700-077-076 ותדברו עם המומחים של חברת אבי הובלות. תמצאו כאן אנשי מקצוע אדיבים מאוד שגובים מחירים נוחים, אז איפה הדילמה? צרו קשר, הזמינו את שירותי האריזה וההובלה הדרושים לכם ותראו שתצאו מרוצים ביותר.

אריזת בתים למעבר דירה

שתף עכשיו

אולי יעניין אותך גם...

!אותה הובלה בפחות כסף

התחילו לחסוך בתוך 3 דקות

    קבל/י הצעה מחייבת תוך 15 דקות

    דילוג לתוכן